Wednesday, December 2, 2009

~bunkface.. ada aku kesah?..


Semua kawan2 aku ckp aku ni muka mcm org baru bangun tido.. teda stail..well its me.. ada aku kesah.. yalah aku ni bukan jenis suka pakai minyak rambut. kecualilah klu pg kerja. klu setakat mo jalan2 jak kasi basah jak rambut pakai air bah. hehehee...

bukan setakat itu jak.. ada lg org ckp muka aku mcm rasid sidik, adlin aman ramli, neyo n paling aku nda lupa ada org cakap mcm nik aziz.. serius weii!! kembang aku skit2 .. wakakkaaaa...



p/s tapi aku tetap nda berapa minat kumpulan bunkface tu.. ^^





~duniatanpahenti~

16 comments:

ieQa sWetLuv said...

muahahahahaha.. bapa banyak rupe lagi r orang mau samakan kau nuai.. x tahan ika mau ketawa sakit perut suda..ada jua rupa nik aziz tu adoiii sapa la cakap tu... hahahahahahaa..

asz niza said...

u look just fine 4 me..teda kurang teda lebih.n kalo ada y ckp teda style..npa org2 fames buli d samakan ngn da???ahaha..abaikan jak...

NUai said...

^^.. ika
~jangan ko ika org yg paling aku sayang ckp aku mcm nik aziz 2..

NUai said...

^^.. as
~yalah.. abaikan.. tp bes jua. buli kambang2 idung..

my.mastura said...

aku x penah tgk muka ko secara 'live'..tgk gambar je..aku setuju kata rupa ala2 rashid sidek...nik aziz??? aaddehh...x tahan siot! wakakakakka

LORD ZARA 札拉 said...

rupa nik aziz ka kau bah?

=]

NUai said...

^^. mas
~kekekee.. serius mas ada iras2 jak.. serupa mungkin tidak..

NUai said...

^^.. zara
~hahaha.. cgu zara,, mungkin iras2 jak rasanya.. tp sapa tau kan pelanduk 7 serupa.. hehehe...

ayin jemin said...

wow
ada neyo ar
hehe

btw, i really dislike bunkface.

NUai said...

^^..ayin
~hahaha. watsup neyo in tha house..
bunkface tu minta puji ba kan.. kekekee...

kiki lala said...

bunkface tu bkn minta puji
tp mcm kena2 karan mukanya
klu mnyanyi...(hehe...pminat
bunkface jan mara arrr...)

NUai said...

^^.. kiki
~2lah semua dorg tu muka bunkface.. jgn takut peminat baunkface semuanya spoting..

dayah aziz said...

bunkface?
terbaek~=p

NUai said...

^^.. dayah
~hahaha.. bunkface.. terbaik jugalah..layan...

nobuta said...

nik aziz pun ad ke huhu

Zampeada said...

mmg dari dulu cam tuh... hehehe... muka bangun tidur... oklah tuh...hehehe...