Friday, August 22, 2008

15 sen?..

Pagi2 lg aku suda dengar pasal turun harga minyak ni masa pg KB. tapi ndalah plak dia bg tau berapa?.. pas tu kawan pula pm bgtau minyak turun 15 sen. pergh!! naik 80 sin turun 15 sin. Firstly syukurlah ada penurunan juga tpi yang turun skit tu yg aku pelik. Semalam baru jak aku dengar dparlimen pasal harga minyak boleh turun RM2 seliter mengikut harga global. Tup2 turun 15 sen jak. Alahai baiklah nda payah turun klu mcm tu. alang alang urang cakap.

Stop cerita pasal harga minyak tu. Aku malas mo sentuh bagi sakit ati aku jak. Ni pasal pengumuman plak. Ari tu terang2 pak lah mo umum harga pelarasan minyak pada 1 september, last2 blum sampai pun tarikh tu sudah dia umum. Nda buli pakai janji org tua ni. Begitu jua masa sebelum harga minyak naik dia cakap ogos bru ada pelarasan. tup2 sebelum ogos harga minyak sudah naik. alahai... nda aku percaya suda ngan kepimpinan negara skg ni.

banyak benda aku mo cerita pasal senario politik dmalaysia ni. Nantilah ada masa baru aku cerita lagi. Papahal aku tetap penyokong PR.
~Dunia Tanpa Henti~

No comments: