Wednesday, August 20, 2008

Blog lama udah delete..

Lama suda nda berkecimpung dalam blog ni. bukan apa nda ada masa + aku malas mo buat. Tapi cuti2 mcm ni terasa plak mo start blik jadi blogger. ceeh!!! blogger konon..
Ala sebenarnya aku sudah lama ada blog sendiri cuma nda aktif jak. So aku delete lah blog lama n buat baru. bukan apa kawan2 ada tanya blog aku mcm rumah buruk nda ada org tinggal..

Hahahaa.. yalah pasal kamulah aku buat blik blog aku ni. sot!!!. oklah 1st entry aku ni nda ada apa2 mo cerita nanti klu ada ide atau benda mo bg tau aku akan tulis. tapi tuk nda membuang space yang free ni aku letaklah gambar tmpt yg baru aku pg.. teka dmana?.. hehehee..

Tiada yg menarik lagi di shopping mall ni (tapi 3 kali suda aku pg sini). banyak kedai yg blum buka tapi yang herannya ramai plk org pg sana. hahahaaa.. klu bergambar dsana pun org nda percaya aku dsabah. hahahaaa..

klah ada benda mo cerita aku akan tulis lagi harap2 aku ndalah malas mo tulis dalam blog aku ni. so selamat berblog lah tuk aku.

~~dunia tanpa henti~~

No comments: