Saturday, August 29, 2009

Selamat Berpuasa...

alahai lamanya suda aku nda update blog aku ni.. sian plak aku liat.. huhuhu... busy ka kau skg ni?.. ada masalah ka aku skg ni?.. ntalah.. apap2 pun aku tatap ada dsekitar alam tenet ni.. hehehee.. anyway..aku rindu mo memblog ni... hahahaaa...

thanks tu kawan2 yg peka ngan blog aku ni.. balik2 bertanya2 napa nda update.. napa nda buli komen lagi.. insyallah aku akan usahakan semua benda2 tu sebelum raya ni.. papahal pun doiakan jak kerajinan aku tu..

lain cerita setakat ni puasa aku ok jak semuanya.. nda ada masalah cuma ari pertama puasa tu aku nda tebangun sahur, nasib lah aku suda awal2 niat puasa tu..papahal pun selamat menyambut ramadan al mubarak & selamat berpuasa semua.. moga2 puasa kita tu dterimalah hendakNya.. amin...

p/s napa perenggan terakhir tu ada underline ahh.. nda paham.. aku...

~dunia tanpa henti~

No comments: