Saturday, September 5, 2009

Jonas brother rawk...

Semalam baru abis layan cerita night at the museum 2.. sebenarnya lama suda mo tinguk pilem ni.. cuma nda ada kesempatan jak.. tinguk wayang pun jarang2 suda skg ni.. ntalah.. tukar hobi mengkali.. hahhaaa.. cerita pasal night at the museum 2 ni aku tertarik ngan lagu jonas brother sebenarnya.. siapa yg tinguk mesti tau kan.. hahahaa.. lagu my heart will go on versi jonas brother..

anyway thanks to someone sbb kenalkan jonas brother ni sama aku.. klu nda mati2 aku ingatkan dorg ni hanson.. hehehee.. so aku tau ko peminat fanatik jonas brother tu.. tapi serius lagu soundtrack ni mmg mengalahkan lagu2 dorg sebelum ni.. mesti ko blum dangar kan.. klu sudah aku dapat lagu ni aku bg ko k.

serius cakap lagu tu mmg sadap walaupun cuma sekarat jak dorg nanyi.. rasanya klu ada suda soundtrack or single lagu ni mesti populer ni.. huhuhuu.. klu mo full version d itune jak ada.. aku kan mambali nda ada usin nya org.. hehheee.. so i wait jaklah....

p/s Fikiran ku melayang n terasa diri ni kosong...



~dunia tanpa henti~

3 comments:

Anonymous said...

alooo..mcm kaciwa jak tau bukak blog teda new post ni...huhuuhu..since ckgu nuai ada camera yg baik banget, maka di sarankanlah agar ada pic yg mantap2 ni..ok?..

Anonymous said...

teda post baru ka???

Nabiel said...

yeahhh..bru la dpt cmmt ko pnya blog nie nu@i..
huhuhu...teda kueh raya pnya ka?hehhee