Monday, January 11, 2010

~Aku.. Aliph.. dan AJL..

~ Kid search mcm pakai kasut jenama Aliph jak semalam.. huhuuuu.. teringat zaman aku dulu2..mungkin remaja skg ni nda pernah nampak kasut ni sudah.. dulu2 ni kasutlah paling glamer dr nike ngan adidas.. area tahun 80an smpi awal 90an..hahhaaa.. zaman2 rock kapak ni.. so lain cerita aku mo review skit pasal AJL semalam...

Kan ku berikan semua
Agar kau gembira sentiasa
Engkau tetap pergi
Pergi meninggalkan ku sendiri
Jangan di simpan tiada rahsia
Katakan saja ku terima
Engkau tetap pergi
Pergi meninggalkan ku sendiri

Waktu duka dulu kita lalui bersama
Bahgia bagaikan malam di temani bintang terang
Hancur hati bila kau undurkan diri
Meninggalkan daku
Meninggalkan ku sendiri

Senyuman manis dibawa angin
Ku tunggu dikau terasa dingin
Engkau tetap pergi
Pergi meninggalkan ku sendiri
Jangan di simpan tiada rahsia
Katakan saja ku terima
Engkau tetap pergi
Pergi meninggalkan ku sendiri

~lagu pebret aku nda jadi juara lagu.. tp apa2 pun bagi aku lagu paling best tahun lalu mmg lagu aku scandal. semalam well mcm biasalah klu band indie ni buat persembahan cuma persembahan dorg biasa2 jak semalam tu.. hahahaa... nda mcm MUH ngan estranged menang tahun lalu ngan tahun2 lalu tu.. So persembahan buli dapat agak.. arrangement lagu pun buli teka suda mcm na.. so no suprise 4 me..

~Imej paling best semalam jatuh pada bunkface.. muka dorg la ila... mmg geng bunkface btul.. aku suka stail dorg tu..byk jua peminat band ni.. hehehee.. persembahan aku bagi jepridin xsober rusak.. menari mcm jalan d grabel jak sampai putus2 siaran semalam.. hahahaaa..


p/s.. ^^ Aku tetap rindu zaman rock 80 n 90an..



~duniatanpahenti~

3 comments:

ezzati said...

x penah dengar pon nama kasut tu..hehe

mm said...

^^.. ezzati..
~rasanya sure ko masi kecik masa tu.. 2 yg tak pernah dengar.. hehehehe

Kuro_Kuro_Lebak said...

jepridin numbul satu!!!!yeah....