Wednesday, November 26, 2008

rm4000

Gila punya harga throttle body kelisa tu ngingis aku.. td petang aku pg serbis kereta aku cik kelisa tu. Aku pglah produa serbis senter dpanampang. Mula2 aku suruh jak cek enjin kereta ku tu mcm ada hantu ni sekejap2 pandai turun naik dia punya bunyi injin. Haha mula2 dorg sakap mungkin throttle body tu mo kena serbis, tp lepas serbis pun masi juga masalah tu.

So aku pun suruhlah kono tukar benda tu, tapi org tu sakap balik mahal dserbis senter ni. aku tanyalah berapa harga benda tu dia sakap RM4+++. tekejutnya aku makanya kecik jak pun benda tu. Silakak btul punyalah mahal. hahahaa.. last2 aku suruh jak pomen tu bagi baik power window aku yg pandai stuk2 tu. Tapi paling best aku nda payah bayar apa2 pun apa yg dorg buat tadi tu. bagus jua produa serbis ni pemurah.. hahahaaa...

3 comments:

TEVEZ said...

gitu mahal ka trotle?
timing enjin x belen sama ekon ba tu.
kelisa ku pn gtu jgk...
tune enjin jak ok suda... mo jual lg...

de 'kool said...

apahal mahal sgt TB tu...?? wira pon xmahal mcm tu...

mm said...

manalah aku tau mahalnya mcm tu..
ko pg produa service senterlah tanya..