Wednesday, November 5, 2008

Royal Rumble!!!



Ini lah budak2 sekarang ni.. ni budak2 sekolah aku, bukan main samsing lg dorg ni.. kes gaduh luar kawasan sekolah. Siapa tangkap video ni?.. hahaha... student kelas aku siott!!!!.. siap cerita ngan aku berapi2 ni.. papahal pun ini baru kes2 biasa pelajar dluar sekolah. Belum lg yang tumbuk cigu.. ntalah inilah realiti pelajar sekolah jaman skg ni. Ini baru sekolah luar bandar klu sekolah bandar silap2 ada yg bawa pistol mengkali. Ntalah pendekatan mcmna paling sesuai untuk ubah perangai pelajar2 mcm ni. klu aku satu jak buang sekolah full stop..hehe...


~dunia tanpa henti~

3 comments:

m@nn - reEZ said...

kan uda aku cakap.. bagus di rendam jak budak2 nie dalam longkang.. baru dorang rasa...

bessjawaganteng said...

jangan buang sekolah bro.. nanti tade plak tpt ko cari makan... heheh buang ja budak tu dalam lubang jamban.. abis cite

syeema said...

budak zaman skrg kira dah cukp kuat lah tue nak uji kekuatan drg,tp bg aku budak yang samseng ni mgkn masa dia kecik2 dia tak bebas mcm bdk2 lain, tau lahkan dikurung dlm umah shj jd bila dah besar kira dia rasa dunia dia bebas lah tue,mgkn krg didikan ibubapa...susah2 masukkan jak bdk tue dlm pusat serenti hahahah