Thursday, January 29, 2009

Iryu = Team Medical Dragon


Baru selesai tinguk cerita ni buli dkatakan nda menghampakan. terasa plak mo jadi doktor. walaupun mcm nda logik2 cerita da tapi masi buli dterima akal. hahahaaa.. Banyak juala pengetahuan am ttg pembedahan ni aku tau sudah. 2 yang penting ilmu yang dperolehi.

drama bersiri ni suda lama di tayangkan djepun tapi baru ada kesempatan mo tinguk lg pun cuti2 ni best jua klu melayan movie2 drumah. So next time mo download iryu 2 lg. Pelakon2 dia pun buli tahan juga belakon. Nda sabar rasanya mo tinguk sambungan cerita ni. Skg ni aku tengah melayan cerita CHANGE hero dia takuya kimura mcm best tapi nda tau lg ending da mcm na.

Sebenarnya bnyk drama jepun yg aku blum sempat tinguk. Tapi setakat ni rasanya mkira2 50 drama bersirih jepun aku sudah tinguk semuanya best2. Mcm GTO, mukodono, engine, hero, pride, gokusen, kurosagi, my boss my hero, hotman, antique, good luck, power opis girl, beautiful life, the queen of lunchtime cuisine banyak lglah. Tapi ramai yang cadang suruh tinguk drama2 ni.

1. Hana Yori Dango
2. Nobuta wo Produce
3. Densha Otoko
4. Attack No.1

List diatas tu antara drama besiri jepun yang tinggi rating da, tapi aku blum tinguk. So siapa2 yg suda tinguk cerita tu bulilah bagi pendapatn ngan aku..huhuhuhu

~dunia tanpa henti~

2 comments:

Mr.Anonymous said...

cool blog, great job

syahza said...

alamak, sakit perut la.. tolong bedah perut saya