Saturday, October 3, 2009

~new post n new beginnings.....

~Salam dari aku tuk semua.. selamat ari raya jua tuk geng2 yg selalu mengikuti blog aku ni.. segala masalah yg melanda blog aku sebelum ni mcm teda suda.. kira oklah suda ni.. hehehee..
walaupun templet aku guna ni mcm nda cantik jak.. yang pentingnya semua fungsi tuk blog dapat dpakai.. so apa cerita?.. huhuhu.. bagi yg suka komen2 tu sila2kanlah menggatalkan tangan tuk mengomen tu setiap post aku. bagi yg dulunya selalu mengikut perkembangan aku n blog aku nilah masanya kamurang mula balik.. hahahaa.. please lah nda meriah aku punya blog klu kamu nda ada ni.. hahahaa...

~papahalpun aku mo mengucapkan selamat hari raya maaf zahir batin pada semua kawan2 aku. mana2 blog yang termaki(ayat kasar).. tapi selalunya baik2 jak pun aku punya komenkan?.. yang sllu aku provok tu biasalahkan.. nda meriah dunia ni klu teda provokasi.. dont hate me ya...


~duniatanpahenti~

1 comment:

farahyma said...

cantik jua ba ni skin...comel gtu..cntai la flora & fauna kita..hehehe...;))