Tuesday, September 20, 2011

~selamat hari raya... ^^

pik raya tahun ni. walaupun nda semua ahli keluarga bekumpul tp still meriah. papahal pun raya tahun ni nda bnyk aku merayau ke rumah org. sbb menjaga mama ku sakit time raya pertama. padahal sibuk aku melayan rancangan CI d astro tu. tp serius mama aku sakit... ^^

sorrilah tahun ni aku nda kerumah korg. bukan aku sombong cuma aku bongkak jak.. ahaks.. memain jak ba. seriusly sblm raya kereta aku kena langgar lari then masa raya radiator kereta aku lg buat hal. mcm terasa aku mo beli trus kerita baru masa tu. nasiblah pikir2 budget tidak mengizinkan aku membeli kerita baru.. so tula alasan aku sebenarnya napa aku nda beraya ke rumah korang.

oklah sempena masi raya ni aku btul2 minta maaf zahir n batin pada keluarga aku mahu pun dekat atau jauh, kawan kawan aku yg selalu menghiburkan hati aku.. xxgf aku yg still not lost contact ngan aku thanks u very much.. pelajar2 nakal aku dsekolah.. musuh2 aku(ini adakah ni ahh?), guru2 ku dmana jua berada n lastly pada blogger2 yg selalu lawat blog aku ni.




~duniatanpahenti~

No comments: