Monday, November 14, 2011

~ Insert Your Coin And Please Try Again... ^^

nda buli ckp suda.. biarla surat yg becakap.. ahaks.. ada aku kesah kio?.. so try lg la tahun depan. walaupun nda dapat pindah, aku still happy dcni ba.(happy di hati sapa yang tahu).. ^^

untuk menyedapkan ati aku ari ni. aku ada buat beberapa kesimpulan napa aku nda dapat pindah:-

1. Sekolah ni sayang sangat sama aku. nda mo lepaskan sbb aku ni bakal2 guru cemerlang tahun depan.

2. Siapa lg mo jadi harapan guru yang berilmu IT yang tahap dewa2 langit ke 10000 liun. na ini kalilah.. ^^

3. Sbb aku teda kes2 yang boleh menyebabkan aku dipindahkan.. Rekod bersih sepanjang perkhidmatan. makaseh... padahal?.. hehehhee... ^^

4. Mungkin juga tahun hadapan kekosongan jawatan penolong kanan Ko kurikulum di sekolah akan dberikan pada ku... wakakkakakaaaa.... ^^

5. Pengetua ada memberikan ucap tamanya pada majlis tempoh hari memberitahu bahawa usaha tangga kejayaan pindah sekolah (bagi guru2la)..

6. dan yang terakhir mmg aku tidak layak dipindahkan sbb teda alasan kukuh, sekukuh tembok besar cina di beijing dan seperti taj mahal dindia..

sekian

p/s layan lagu sekolah pagi2 lagi kasi semangat.. ^^



~duniatanpahenti~

No comments: