Monday, November 14, 2011

~the longest game i ever play... ^^


siapa yg kaki bola kalu nda tau ini game mmg bukan peminat bola tahap zon selatan atau mmg ulung... inila game aku main dr dulu smpy skg.. kira2 mo dekat 12 tahun suda but still rockin.. siap yg pernah main game ni buli tahu suda tahap ketagihan nya mcmna.. jangan kan kelas dtinggal, tido pun mcm dlupa suda.. ^^

mula2 aku main game ni masa aku tahun 2 d menara gading. dsebabkan pegangan hidup aku kuat pada masa tu so aku ndalah telalai btul main game ni. kawan2 aku jgn kiralah komputer dorg tu mengalah server ukm suda. nda pandai mati2. ahaks..

asal aku main game ni mesti aku teringat dua member ku yg mmg gila tahap kumpulan dewa dr indonesia tu. c black sama ada sorg budak dr pandan indah lupa aku namanya.. ni la antar otai2 game ni. sampy tarikh lahir pemain dorg ingat. hahahhaa.. salut la sama kamu org bro.. ^^

dpindikan cerita game ni berlanjutan smpy skg.. dulu org panggila CM(championship manager) skg jadi FM(football manager). FM ni mmg komplikated mcm telampau banykan di urus. nda jua lawan CM. CM musim 01/02 ni la pebret aku.. smpy skg ni masi dorg update database pemain2 terkini n smpy skg aku still main..


p/s www.champman0102.co.uk nila laman yg mengasi idup CM musim 01/02 tu..



~duniatanpahenti~

No comments: