Thursday, November 10, 2011

~thanks uuu... ^^

suprise btul dapat hadiah dr budak2 ni.. rasa jua dhargai.. so gud luck ya tuk spm nnt.. cgu doakan kejayaan kalian juga.. walaupun kelas korg ni pelik2..

napa pelik?.. ntalh kelas ni selalu jadi buah mulut cgu2 ni pasal perangai pelajarnya.. tp bagi aku okee jak dorg ni.. cuma kadang2 kena tegas sikit. mungkin dr segi kelakuan jakla nakal.. bagi aku normal, selagi dorg nda lawan cgu dorg sudah..

nakal btul. tu klu jadi friends dFB aku hold dulu.. lau nda, nda pasal2 banyak cerita dorg letak d wall aku pasal benda2 mengarut.. kamu tinguk jaklah pik dlm frame tu.. semua dorg copy dr pic dFB aku.. nasibalah yg aku add tu sangat2 boleh di percayai..lg satu aku pelik pasal ubat ampus tu.. sapa punya lg dorg ambik tu?..

so pada budak kelas PM aku jony,rosli,ilyas,fizam,sapihie, samsul,sulwadi,izzat,ester,phobe,laura n pola gud luck n all the best.. ingat pesanan guru2 dsekolah k.. umur panjang kita jumpa umur pindik kompom nda jumpa.. ^^


p/s jgn add pelajar@rakan sekerja anda diFB klu tidak bersedia tuk kongsi apa2 bersama.. ^^



~duniatanpahenti~

No comments: