Wednesday, May 27, 2009

Europe's finest!!!...

Malam ni penentuan kelab mana terhebat di eropah.. Mesti org nda sabar mo taukan. Walaupun bukan kelab kesukaan aku yang masuk final aku tetap akan sokong Barcelona. hahaha..Barcelona ni pun bukan kelab pebret aku, tp dsebabkan aku nda suka man u so pilahlah barcelona. kekkeee.....

Ni kelab2 pebret aku mengikut negara. klu kelab sepanyol ni aku suka velancia, klu itali inter milan, klu perancis Paris SG, klu EPL semestinya liverpool 4ever... klu malaysia???.. sabah tatap dhati. muahahahaa.!!!!

Sebenarnya malam ni mo tinguk permainan siapa paling menarik antara lionel messi atau cristiano ronaldo. Dua2 pemain ni pun sama hebat, bagi impact yang besar tuk kelab. So malam ni kita tinguk ketangkasan dua pemain ni.. Lagi pun klu di bandingkan kelab ni, dua2 pun yang terkuat dalam liga masing2.

So dalam perkiraan aku mcm ni

Barcelona 3-1 Man U atau Barca Menang penalti. hahaahhaa..


~dunia tanpa henti~

No comments: