Tuesday, May 5, 2009

Trip ke MeLAka


Berkemungkinan besar aku terpaksa pg melaka 18-19 ni sebab mo daftar bebudak spm subjek aku. Semua kawan suda kontek aku bgtau dorg suda dapat surat tuk pg sana. Seperti biasa, akulah jua org paling last n malang blum sampai2 lg surat tu. Hahahaaa.. nda apa yg penting nama aku suda ada dsana. So jgn risau my pren aku tatap pg sana.


So apa yang ada dmelaka ni?.. aku pun nda tau. sepanjang idup aku ddunia ni sekali jak aku memijak bumi hang tuah tu. Tu pun nda jalan2 dbandar melaka. Kali ni klu ada masa aku mo jalan2 juga terutama mo begambar d kota a famosa tu. Naik beca?.. seumur hidup aku pun nda pernah naik benda ni. huhuu.. selalu keluar tb bah kota tu tapi nda pernah pun aku smpi tmpt tu. Sayangnya kali ni dumpit aku nipis so nda lah jadi aku mo soping moping dsana. Ikat perut. huhuhuhu.. Nda sabar rasanya mo pg sana bah. heheee..

c u there lah my pren...


~dunia tanpa henti~

1 comment:

TEVEZ said...

aku ada d melaka!