Thursday, May 28, 2009

Majlis penataran & Hari Guru... busy buss...


3 hari sebelum cuti ni aku terlalau sibuk. Tp sibuk2 pun sempat jua aku update blogku ni.. kekekee.. selesai 2 acara sekolah tinggal bisuk lg sambutan hari guru. Seperti biasalah tugas aku menyediakan siar langsung ngan gimik. Lagi2 bisuk aku jadi ketua bg siar raya ni. baru org dbawah2 aku tu semuanya betren2 ni. mcm nalah aku mo mengarah dorg tu. kekeee... last2 aku jua yg buat semua tu nanti. Ndapalah last jua bisuk.

Sambutan hari penataran tu berjalan lancar cuma ada sedikit masalah teknikal. Sound ada manyak kacau. Malaslah mo cerita. keduanya berasap sekejap dewan sekolah tu sbb kipas dinding dewan kami yg besar tu sot. Hahahaa.. bikin takut jua tadi tu tau. Tapi secara keseluruhan Alhamdulillah berjalan lancar.

So bisuk aku nda ada persiapan banyak, cuma buat slide tuk lagu guru malaysia ngan ikrar hari guru. Papahal pun harap bisuk pun nda ada masalah lg. Masalah skg ni cuma bila aku mo start marking paper multimedia budak aku tu?..

p/s nda sabar mo nanyi lagu guru malaysia tu..

~dunia tanpa henti~

No comments: