Sunday, May 17, 2009

New 7 wonders of nature

Tadi masa jalan2 dcenter point aku ngan kawan aku pglah tinguk satu gerai ni. Gerai ni buat promosi tuk pulau sipadan. Sebenarnya minggu lepas lg aku dengar dradio pasal pulau sipadan ni jadi calon tuk 7 wonders of nature.

Walaupun aku ni org sabah tp aku nda pernah pun pg pulau ni. huhuhu... nda aku tau mcmna keadaan pulau sipadan ni. Ada yg cakap pulau ni nda secantik pulau bum bum. Ntalah yang pastinya pantai2 n pulau2 dsabah ni mmg santik2 belaka.Dipndikan cerita aku pun registerlah tuk mengundi di gerai diorg tu.


Apa yang bestnya dgerai ni,abis jak aku mengundi tuk sipadan ni ada cabutan bertuah. Aku pun xcited gila apalah aku dapat ni. hahaa.. mo tau apa aku dapat?.. tinguk di pic tu. sempat jualah aku bagi dia ni posing d shopping kompleks tu. hahahaaa...

Betapuk atas daun

interframe ngan aku lg

aku dan air nda buli dipisahkan

mcm besar btul kasut ni tuk aku.. huhuhuhu

Sekarang ni kedudukan sipadan dalam new 7 wonders of nature(island) nombor 12. so apa lg kekawan klu ada kelapangan tu undilah tuk pulau sipadan ni. link web tuk mengundi dia www.votesipadan.com


p/s nanti aku bejimba2 dpulau ni. can't wait....

~dunia tanpa henti~

No comments: