Monday, June 1, 2009

Kak Midah Cafe

terima kasih kak midah sebab bg free wifi

Panas btul tawau tau. hahahaa... semalaman aku nda lena tido sebab kepanasan. Ntalah mungkin aku nda berapa selesa dtmpt baru ni. padahal selalu jua aku pg tawau ni. Tapi heran btul panas tawau ni 2 kali ganda kk rasanya.

Yang sedih nya rumah kakak aku ni nda buli connet ngan broadband aku. slow gila, mo buka google pun ambik masa. ingatkan sampai2 jak semalam dtawau mo lah update blog. Ni terpaksa pg cafe kak midah. Internet di sini free 24 hours lagi. hehehee.. Segan sebenarnya tapi apa buli buat mo, matai aku klu teda internet ni. kekekee....

Anak buah aku begambar ngan roti jon. huhuhu

Tengah update blog

klah ada masa nanti aku update lg.. bisuk aku mo pg table mandi manda...

~dunia tanpa henti~

No comments: