Monday, June 15, 2009

Socceroos Jersey original hanya RM77.90

Aku sebenarnya baru beli jersey, lama sudalah target cuma harga da ni nda beraloi klu beli masa teda diskaun.. Hehhehee.. sebab harga sblm diskaun RM249.00. Tapi hari tu kedai sukan ni buat jualan penghabisan stok so da bg diskaun tuk jersey ni smpi harga da RM77.90.. Untungnya aku bukan kepalang. muahahahahaa!!!!!!!!!...

Padahal aku nda suka sebenarnya pasukan socceroos ni. Sbb dorg masuk zon asia sudah tuk kelayakan piala dunia. so ilanglah 1 slot tuk org2 asia skg ni.Tapi ada beberapa pemain aku suka cara dia main mcm harry kewell(x liverpool), Tim cahill(everton), mark viduka(newcastle), marco bresciano(x parma). papahal pun aku dapat beli jersey tu murah. kekekkeeee...

next projek mo ambik jersey russia plak.


~dunia tanpa henti~

No comments: