Tuesday, June 16, 2009

...SO PING LIS....

Ntalah apa suda jadi aku skg ni. pemboros nda ingat. Apa saja yang aku nampak menarik mesti aku mo beli tanpa memikirkan keperluan benda tu sama aku. Tapi aku selalu ingat pesan kakak aku, "beli saja apa barang yg mampu dbeli tuk diri kita nda jua kita rugi apa2". Setakat ni ada 2 benda aku sangat2 mo beli sebenarnya. Tapi bulan ni mesti aku beli salah satu benda ni..

Shopping list 1. Jam PUma Agitation

Masa cuti baru2 ni aku ada tenampak jam puma ni ditawau ,tetarik pula. Suda aku servey kedai jam dkk ngan dbutik puma 1B mmg ada. Huhuhu..

Harga : Sekitar RM2++.++
Keperluan : ntlah tapi aku teda lg jam digital, lg pun aku rasa sesuai klu aku pakai time ajar PJK dpadang.



Shopping list 2. Reket Yonex Muscle Power 45sp


Ni sebenarnya awal tahun lg mo beli, sebab reket aku pakai skg ni mcm nda sadap suda pakai. lg pun aku tinguk design reket ni cantik.

Harga : Sekitar RM3++.++
Keperluan : Memantapkan permainan aku samapi buli lawan dato lee chong wei + Begaya bah pakai reket cantik ni. hahahahaa..


~dunia tanpa henti~

No comments: