Monday, June 22, 2009

Tidakkkk...

Tension tahap katak juga kerja ni. Orang ingat cikgu rileks jak kerja. Cuba dorg jadi aku surrender juga 2. Ntalah.. Minggu ni busy btul aku, rasanya aku kena kensel semua planning aku dulu tuk fokus kerja sekolah ni. Fokus kono tapi still antar post dblog. hehehee.. peningg bisuk start dorg mo tinguk gimik tuk majlis ari rabu, ini satu apa pun aku blum buat, matailah.. rabu start majlis peringkat daerah sambutan hari koperasi dsekolah ku. Mcm biaslah aku jua kana ready semua peralatan.

khamis plak mo kena hantar n print result student kelas aku tuk, majlis penyarahan buku rekod kepada ibu bapa 2 hari sabtu. Kelas aku apa pun nda ready lg ni. result subjek lain aku blum pungut sbb nda jumpa2 guru matapelajaran tu. kelas aku tu pun compang camping jak aku tingu. tedalah ceria2nya.

Sabtu 2 juga aku kena attend pg sekolah lain tuk bawa budak ict. Ada acara pa ntah aku pun nda tau nantila aku cek.. Peningnya.. apa2 pun aku kena fokus bru semuanya berjalan lancar.. So 2 all my ren sorrilah klu aku nda telayan kamu ahh.. busy bah buss...


~dunia tanpa henti~


No comments: