Monday, July 27, 2009

Kerja Belambak...


Sebenarnya skg ni aku ni pening ngan kerja belambak aku yg belum siap2 lgi ni. Tapi semalam ada jualah aku buat sikit2. Walaupun nda abis semua at least tergerak jua kerja aku tu. Malas nya aku skg ni bukan kepalang. Blog aku ni pun mcm lama suda nda update.. Tapi klu ada kesempatan n cerita tuk dikongsi aku update jua blog aku ni...

4 Kadi..
hahahaa... skg ni aku tau suda kerita mu, main hailight jaklah ya klu telimpas nanti. Mo bawa minum n cerita2 nda buli plang sbb sama2 gagas kan pg keraja.. bgtu lama suda kita betembung baru skg aku tau kereta mu tu.. klu ko baca blog ku ni jangan ko lupa bg address blog mu tu..

4 Kabur..
Mesti ko berdebar2 kan tinggal 1 minggu lebih lg ni.. papahal pun sabar.. pas ni hidup ko tidak seperti dulu.. lebih ceria dari tahun2 sebelumnya.. anyway tahniah..

4 Zaba..
my bes pren.. hopefully ko dapatlah post 2 kan.. skg ni 27hb suda result keluar.. lg pun gaya ko mo jadi PSM tu ada. jangan ko lupa spen kami klu dapat...

5 Nuai..
mama suruh ko balik kg minggu ni ada kenduri n jangan lupa bawa kandang c bobo. jangan ko jadi anak derhaka....hahahhaaa... napalah aku ni pemalas btul mo balik kampung..

p/s nda tau mo tulis apa lg.. tu minggu lapas punya cerita..


~dunia tanpa henti~

No comments: