Thursday, July 23, 2009

Klu suda bekumpul...

Aku ngan geng2 semalam pg 1Borneo tuk liat2 n cadangnya mo mambalilah walaupun nda ada duit. G2000 yg dulunya di kenal sbg U2. Sudalah time nada duit mo jua kan membali.. lagi pun ada dpok sebenarnya.. hahahaa... abis jua ampir rm500 membali barang dsana tu.. aku ngan teda duit beli 2 baju, zaba kononya mo pakai american xpress tp nda dterima hahahaaa... beli satu seluar, hatta pun satu seluar sama c lakson 1 baju..

So terima kasilah sama chatta sbb berbaik hati menzapkan kad dia untuk semua barang2 yg kami bali tu. jangan ko risau dbayar jua patang ni gaji suda aku..yang bestnya aku dapat member kad g2000 tu. Bukan apa klu mo jadi member ni kana beli barang g2000 tu rm300 ke atas bru dapat kad. huppinya... kekekeee...

papahal pun bejimat cermatlah kita dmasa teda duit.. jangan ikut mcm aku..

~dunia tanpa henti~

No comments: