Tuesday, July 7, 2009

Pengalaman aku dan lisa dtangkap membuatkan aku insaf...


Ingatkan apahal adik aku suruh tinguk newspaper ari ni.. Ingatkan ada jualan murah ka dmana2 rupa2nya ada pik da masuk dalam paper. hahahaaa.. itu pun mo eksen.. Aku pun jek suruh da putung gambar tu simpan buat kenang kenangan. hahahhaaa....

Cerita pasal pik masuk paper, sebenarnya aku pun pernah mengalaminya juga masa tahun 2003 klu nda silap. Masa tu aku ngan cik lisa dalam perjalanan pulang. Ntah napa tiba2 aku ngan cik lisa tu turut sama2 tereksiden. nda taulah apa punya soi malam tu. Bukan aku dgn cik lisa jak, ada 4 pasangan dhadapan aku tu pun turut tereksiden, dahlah ujan2 ramai plak org masa tu. dan aku ingat lg ada jurugambar ambik gambar kejadian tu.

Esok pagi tengok2 paper kluar gambar cik lisa tu. Nasib baiklah pik aku teda, klu nda mesti org cakap aku ni nda pro. Biarlah kejadian tu jadi pengajaran bagi aku dan cik lisa seumur idup. Nasiblah nda naik mahkamah.

Walaupun bgtu sampai sekarang aku tetap sayang ngan cik lisa tu, walaupun skg ni rupanya tidak seperti mula2 aku jumpa dia. Hahhaaa... Cik lisa ku tinggal 2 bulan lagi ko akan menjadi miliku abadi.. luv u so much....

p/s Cik lisa tu awek aku bernombor SAA 9214 C. sudah dekat 7 tahun aku berpacaran ngan dia..hahahaaa....




~dunia tanpa henti~

No comments: