Wednesday, July 1, 2009

Klu lah aku menjadi doktor...


Siapa mo jadi doktor?.. hehehee. Semalam aku pg klinik. 1st time pg klinik sikit jak org. Klu selalunya mcm pasar pelipin jak penuhnya. pertama kali jua aku sembang panjang dengn doktor tu. sebelum ni mana2 doktor jumpa cek sintom jak, cerita skit2 pas tu balik. Kali ni ntah apa kes dia ajak minum sekali, minum dklinik jak.

Bagusnya layanan da nda buli cakap sudah sebenarnya. hehhee.. cerita dr kg sampailah ke kekes H1N1,bes sembang ngan doktor ni. yang aku tekejut pendapatan da sebulan tuk klinik jak mo cecah 100,000. pergh!!!... klulah aku... tapi aku bersyukur ngan apa aku jadi skg ni juga. hehee...

Bes partnya aku nda payah bayar apa2 pun, hahahaa...cuma da suruh aku banyak berehat jak n kurangkan....?. Siap mo bag aku surat MC lg. paphal pun terima kasi doc. klulah semua doktor mcm ko ni bankrap klinik.. hehehee.. memain jak..


p/s Klu doktor baca tulisan ni jangan kamu ketawa ya. kau mmg doktor yg berjiwa rakyat. hahahaaa... nanti pree lg ka aku pg klinik mu 2...


~dunia tanpa henti~

No comments: