Sunday, November 22, 2009

~banjir kenduri kawen..

asal jak cuti mesti ada kenduri kawen, asal jak ada kenduri kawen mestila cuti.. cuti ni jak bnyk btul jemputan kenduri kawen mcm banjir dkedah tu rasanya.. tiap2 minggu ada jak kawen ni. mcm nda larat mo pg. setakat ni baru 2 kenduri aku pg.. baru minggu pertama cuti.. next 5 more to go.. from sepitang - kuala penyu - KK- Papar - tuaran - kota belud - kota merudu n last mungkin kunak..

susah jua telampau bnyk kawan ni siap ada lg kawen kena hari yg sama.. adooiilah.. mesti jua aku ada temis nda pg ni.. well hopefully tepigilah semua.. klu aku laratla.. ^^ tpi klu keluarga dekat2 tu jangan risau kompom aku pg punya. mo menanyi jua aku dkenduri kamu tu nanti.. wakakkaa..

so pada kawan2 ku yg melangsungkan perkhawinan tu.. selamat pengantin baru k. all the best!!! moga berkekalan hendaknya ya.. nda buli suda beskandal2 aalallala. muahahhaaa..
for my kazen sorry sbb nda dapat jadi potograper ko. tp aku tau ko banyak geng potograper jua.. sampai 3 lg aku tinguk tadi..

Sampai pakcik berawi jek lg aku sama kakak cshima tu. aku cuma cakap klu ada 50k baru buli cerita.. wakakkaa.. tp serius mmg sporting gila keluarga cshima tu. nasiblah aku sedar siapa diriku ini.. nway nasihat ku tuk mu roy jangan tah betebiat lg. ko tu jadi laki org suda.. ingat2 jua pesanan bapa mu tu.


p/s bisuk ada 2 kenduri lg mo kana pg ni.. happy but not really happy..


~duniatanpahenti~


2 comments:

bz the witch said...

musim kawin sudah mula...uiii...byk jmputn cgu..ambik la byk2 gmbr pngntin
arr...

hehe..malu2 pula cgu skali di kenen2 sma kakak cshima tu..hehehe...

Nabiel said...

bler ntah aku akn dpt jmputan dari sbh nie~hehehe
tp nk kena ada tiket skali bah~:P