Saturday, November 14, 2009

~lie to me..

Tipulah saya.. hahahaa.. sapa yg tipu sapa ni sebenarnya?.. lie to me tu sebenarnya tajuk drama besiri yg baru aku abis tinguk. huhuhuu.. mula2 tinguk mcm nda bes jak. tapi lama kelamaan bes plak. sekarang ni aku baru mo start tinguk musim kedua drama ni..

well cerita ni mengisahkan ttg pakar sikologila rasanya. yang buli baca fikiran org dr mimik muka(cara bercakap) ngan pergerakan org tersebut. Hahaha.. tapi buli caya jua ka org buli baca dr mimik muka, ntalah aku pun nda tau. tapi dari apa yg aku tinguk dr drama ni mmg mcm betul buli dbaca.

papahal pun mmg bes drama ni cuma awal2 cerita mcm lembap skit. hehheee.. tapi rasanya bes lg mengkali drama nur kasih tu.. kekkekekeee...


p/s klu lah aku buli baca apa org pikir kan bes.. hehehehe... ^^




~duniatanpahenti~

No comments: