Wednesday, November 4, 2009

~janji ko bahagia...

Biarlah panat yg penting ko bahagia k. ^^ sepetangan aku bejalan sama kawan saja mo servey barang.. punyalah pening aku dbuatnya. ada 2 sampai kedai yg sama 2 kali dpg. bangas suda tu kali org tinguk muka kita. hahhahaa.. ntlah aku ni bukan jua xpert pasal kamera sebenarnya cuma sekadar ada pengetahuan skit jak.

apa kes budak ni mo beli kamera kebelakangan ni aku pun nda tau. mo cakap minat mcm teda2 jua. mungkin tepengaruh oleh rakan sebaya da ni.. hari2 tanya pasal harga kamera mcmlah aku ni tokeh kamera sudah.

Dpindikan cerita.. teda jua da beli ari ni. mungkin terpaksa lg aku kawan da pg jumaat ni yg penting ko support aku makan oklah tu. Tp ada julah suda da target mo beli kamera tu cuma tadi mcm nda kecukupan duit jak aku tinguk. kekkeee.. aku pun sampai tepengaruh mo beli kamera 2.. serius btul2 aku berminat kamera 2. cuma teda budget jak mo beli. klu aku ada duit suda kali aku beli tadi.. ^^


p/s tp aku still bahagia ngan kamera aku. ^^


~duniatanpahenti~

No comments: