Wednesday, October 22, 2008

jaga exam

Hari ni buat ke 3 kalinya aku menjaga exam pada pukul 7.00. nasib baiklah aku sampai awal.sampi2 pun merah jua suda punch kad aku.. letih semalam main badminton mo 4 set jua aku main. smpi nda larat ni.ekekkeee.. cita pasal jaga exam ni sebenarnya aku nda berapa suka sbb kejap lg ni mesti aku mengantuk.tertido2 lagi ni.percayalah.. nasiblah aku jaga budak kelas sains rileks lah skit. budak 4 alfa ni ni semuanya skema2 skit berbanding kelas sebelah tu 4 beta(mcm pasar jak klu aku masuk ni).cgu lainlah bagi tau..hahaha. ni pun 1st time aku masuk kelas ni dalam setahun sunyi semacam jak aku rasa.. tapi best senang aku buat keje. hahahaa.. bagus jua dapat jaga budak2 pandai ni sbb dorg ni nda pandai meniru.. respeklah sama dorg.

Paling best budak depan aku ni nama dia rambo.. ingatkan rambo ni beperang jak dia tau, rupa2nya pandai jua da jawap kertas sejarah ni.ahhahaa... i'am john rambo.. kekekeee...


Rambo Kladius

~dunia tanpa henti~

1 comment:

absmali said...

ko ni mcm cikgu cerita p.ramlee suda....ada jua nnt muridmu ckp .."hari-hari cikgu main badminton, hari2 cikgu tidur time jaga exam...." huhuhu...lariks...