Friday, October 17, 2008

Kundasang trip... ahaks....

11 november ni startlah cuti sekolah. banyak planning mo buat cuti2 sekolah ni. aku bercadang mo pg berunai cuti2 ni, klu ok perancangan nanti mungkin jadilah. Harap2 jak ni. kekekeee.... tapi yang bestnya aku ngan geng mo planning pg kundasang 11hb bulan depan. fuyoo.. mcm betul jak ni.. tapi insyallah klu teda halangan mungkin jadilah.
sebenarnya kawan yg ada kursus 3 hari dkundasang dsebabkan aku cuti pada masa tu so aku join jaklah dorg tp duduk dlm bilik jaklah nanti tu.. sejuk oooo.. hahahaa..
Apalah mo dbuat selama hampir 2 bulan nanti.
papahal pun aku akan blogkan juga kemana aku pegi nanti. cuma aku berharap nanti klu aku ke satu tempat tu adalah connection broadband aku ni. buli jualah aku update. nda sabar2 sudah aku mo cuti ni. YaHooo!!!!! cuti datang lagi....

~dunia tanpa henti~

1 comment:

0coolblogspot said...

...kalu berani pigi brunei la...kita menginap di limbang. ko set tarikh ja.