Saturday, April 18, 2009

aku dan volleyball

Volleyball ni bukan asing bg aku sebenarnya. Aku mmg minat sukan tangan2 ni. lagi2 klu dapat spiking 2. huhuhuu.... disekolah aku ni dlantik sbg pengurus pasukan, walaupun sebenarnya aku ni dlantik sebagai penasihat sukan ping pong. Dsebabkan mungkin aku ni dorg suka bawa pg mana2 trus dorg lantik aku jadi pengurus pasukan.

So di pindikan serita rabu n kamis ari tu aku bawa pelajar aku pg tuk betanding tuk daerah kota belud. seperti tahun2 lalu dorg ni kira pasukan underdog, sekali main pasukan lain trus gerun. malangnya klu dorg ni main ada penyakit kesejukan banyak. membuatkan dorg kucar kacir main. sbb tulah dorg teda numbur tahun ni.. Kecuali team perempuan yg mmg digeruni walaupun dorg dapat numbur 3 jak.

photo 1 : dia ni setter, kira key player

Photo 2 : Team perempuan ni semuanya pindik2 tagap.

Photo 3 : teknik menjurus lawan.

p/s Tahniah pada pemain2 aku ni. walaupun kecik2 tapi permainan mmg mantap2. cuma bukan tahun kitalah tahun ni. so next year kita cuba lagi k..


~dunia tanpa henti~

No comments: