Saturday, April 4, 2009

Not so fast n furious 4


2hb 4 2008
5.30 am

Aku dengan hati berkobar2 bangun awal tuk pg kerja. sepanjang perjalanan pg ke tampat kerja aku memandu dgn penuh berhemah biaslah awal pagi mc mamai2 lg kan. Dengan kepantasan kereta aku tu aku smpi tmpt kerja tepat pukuk 6.40. Ini bukanlah rekod aku memandu pg tmpt kerja sebenarnya. Hahahaa...


7.00 am

Biasalah kerja, kelas memanjang sampai pukul 9.10.


9.30 am

baiki komputer makmal aku yang terkena virus bebek tu. tapi aku dapat suda antivirus yang mantap. so sesiapa yg tekana virus ni jumplah aku tuk mengambil antivirus tu.. gerenti 100% mesti dapat dibasmi. free jak pun antibirus tu..

11.30 am

Meeting disiplin pelajar. tekejut ngan pelajar skg ni mabuk disekolah + begaduh lg. Tu nda apa tpi pelajar yg telibat tu semuanya perempuan. Gila babun pelajar skg ni....


12.10 noon

cepat2 begegas pg punch kad balik. Hahahaaa.. Vrooooommmmm!!!! bunyi kereta ku meninggalkan tmpt sekolah. kali ni aku memandu selaju mungkin sbb mo kejar masa.


1.20 pm

Sampai drumah ku yang permai. Rehat2, tido2, online kejap pas tu call kawan tapi semunya busy. mcm kamu?.. 247 sibuk jak.. hehehee...


2.00 pm
Vroommmmm!!! dr rumah pg pawagam kononya mo tinguk fast n furious 4.


2.20 pm

Masuk pawagam sorg2 mcm buduh jak tinguk wayang sorg2 ni. hahahaa.. Mcm biasa intro punyalah siuk, tapi cerita keseluruhan 3 dari 5 bintang. sempat aku telelap sekejap dalam tu. hahahaa.. ada satu kereta tu aku ingatkan satria Neo.. hahaha rupa2nya subaru wrx sti hatchback.

4.00 pm

keluar dr pawagam ngan penuh kekeciwaan. bagus mengkali aku tinguk cerita shinjuku incident tu.


4.10 pm
pg opis kawan pas tu sebar fitnah pasal fast n furious 4 yg menidurkan aku.. hahahaa....

P/s jangan tinguk wayang sorg2 rugi jak. hahaha...

~dunia tanpa henti~

No comments: