Saturday, April 4, 2009

The biggest loser.....



Mungkin ramai yang suda tinguk cerita ni. Cerita realiti tv yang aku suka tinguk sekarang ni tapi sudah abislah cerita dia. Penuh ngan lawak2 dan aksi2 yg buli menitiskan air mata dsebabkan oleh kelucuan. tapi yang bestnya semua peserta dia bersaiz XXXXXXXXL. hahhaaaa..

Rasanya tujuan utama rancangan ni, tuk menurunkan berat badan peserta dsamping mendapat hadiah 250000 usd. Setiap minggu dorg akan membuat aktivit2 yang membolehkan dorg menurunkan berat badan. mcm rancangan realiti lain mesti ada penyingkiran. Sampailah tinggal 3 org peserta. Untuk siri ini pemenangnya matt mmg peserta pebret aku.

Aku pun membuatlah research tuk rancangan ni rupanya2 suda lama rancangan ni ke udara. start tahun 2004 lagi. yang aku tinguk tu musim 2 dia tahun 2005. sekarang ni sudah masuk musim ke 7.

Tapi mmg berbaloi tinguk rancangan ni sebenarnya. Mungkin kita tekejut melihat perubahan saiz peserta2 tu d akhir musim. sampai aku sendiri nda percaya.


p/s sesuai dtonton tuk mereka2 yang punya banyak masa lapang..

~dunia tanpa henti~

No comments: