Sunday, April 5, 2009

shinjuku incident buli tahanlah..

hahaaa... tadi tengahari cepat2 aku makan maggie kononya mo tinguk cerita shinjuku incident ni.mo call kawan tapi semuanya masi drumah. al maklumlah rumah aku ni cuma 5 minit jak sampai bandar kk berbanding rumah2 kawan aku yg lain tu mau 30 minit baru sampai bandar ni. Lagipun aku sudah terlambat mo bg tau dorg yalah aku bertolak dr rumah sudah pukul 11.45 wayang start pukul 12.00. pa buli buatlah sorg2 lg tinguk wayang...

aku tinguk wayang ni pun sebab aku busan nda tau mo buat apa dr pagi. Pas tu teringat plak mo tinguk cerita shinjuku incident ni. Papahal pun buli tahan jualah cerita dia. Walaupun filem ni nda banyak aksi stunt dr jackey chan. selalunya klu dia ni belakun klu nda jatuh bangunan nda sah. tapi kali ni da mcm nda pandai belawan pula jadi pundan suda kali c jacky ni. hahahaaa... so aku bagi 3 bintanglah. sama mcm fast n furious 4 tu. cuma bezanya aku nda terlelap kali ni. hahahaa..

ada 3 wayang lg yg aku nda sabar2 tinguk. transformers, xmen ngan terminator. Tapi dalam bulan may baru main wayang2 ni. transformers tu mungkin akhir tahun. ntalah.. papahal pun tunggu jak lah..
~dunia tanpa henti~

No comments: