Thursday, April 9, 2009

Liverpool Forever!!!


Harini aku bangun awal pagi tuk tinguk live match antara team pebret aku lawan chelsea. First half score 1 sama. mana awal2 minit lg torres menjaring, pas tu menjaring plak kepala batu ivanovic tu silakak btul. skg ni masi berlangsung perlawanan tu tuk 2nd half. Nampak dtv skg ni maikel essien belakun cedera padan muka dia. hahahaaa..menanduk lagi jon terri ni perut reina. buduh2 ni.

Tadi masa 1st half aku tinguk cenel supersport barcelona membelasah bayern munich 4-0. gila babi bnyk gol. dulu masa dalam group bayern ni nda pernah kalah pas tu menang pun ngan jaringan besar. Masa quarter final 2 pun mcm tu juga membelasah team portugal klu aku nda silap.

Skg ni ni score sudah betukar 1-3, nampaknya teda nasiblah liverpool malam ni. ivanovic ngan drogba menjaring lagi. Mcm mo tido balik jak aku skg ni. hahahaaa.. oklah aku mo kosentret tinguk bola ni. Bikin panas...

~dunia tanpa henti~

No comments: