Monday, April 6, 2009

Yahuu!!! da sudah baik...


Alhamdulillah... da sudah baik.. punylah aku risau. Risau nda tentu pasal yalah nda pernah dia sakit seteruk ini. Selalunya da lah kawan dkalah sunyi, gembira, sedih. Aku rindu ngan kelibatnya dsiring ku ni. Ntalah klu teda dia siapalah pengganti da nanti. walaupun da ni kecik jak tapi cukup menceriakan hidup ku.

Lepas ni bolelah aku kembali beramas mesra dengan dia ni. Pusing sana pusing cni, enjoy bersama kemana saja dari pagi sampailah ke tengah malam hingga lupa akan dunia ini. Aku berjanji lepas ni aku akan menjaga da sepenuh hatiku, aku pastikan da akan sentiasa selamat dsamping ku. Aku berjanji atas nama cintaku padamu D80 ku sayang... hahahaaa..

p/s kamera aku dah sembuh sepenuhnya. huuhhuu...

~duniatanpahenti~

1 comment:

ReezQien said...

bah.. jgn lupa dtg amik pix ku time kawen nanti jo.. :-P