Wednesday, April 15, 2009

Tag!!! ikhlas dari aku..

1) Adakah anda suka blogging? Kenapa?

Suka klu ada masa, sbb buli buang masa.

2) Blog siapa yang selalu anda skodeng? Nyatakan 5

Banyak btul, tapi kebanyakan bukan blog aku kenal pun. hehheee..

3) Adakah anda menginginkan seseorang dalam hidup anda? Yang boleh menemani dan menyayangi anda sepenuh hati? Dan siapa kah orang itu?

mmglah bah mau. Keluarga paling bes.

4) Taken or single? Mana lebih bagus?

aku player mana2 pun buli.. heheheee...

5) Pernah tak cinta anda tidak dibalas?

soalan mcm ni pun ada ka? soalan jiwang malas mo jawap.

6) Ciri-ciri idaman gf/bf anda?Nyatakan 5

1. Kaya
2.sadap mata memandang
3.suka sama aku
4.kuat bejalan mcm aku
5.kelakar.
6. dll.

7) Nak berapa anak?

4 0r 5 orang. hahahaa....

8) Date of birth..

16.april (bisuk besday aku)

9) Best present yg penah dpt?

Bunga + Jam. hahaaaa... punyalah mat kuntum masa tu..

10) Gift yg di impikan..?

Rumah 3 tingkat, kereta BMW spider

11) Fav colour

putih, hitam, kelabu.

12) Fav numbers?

9779

13) Best place yg ingin dijejaki?

Jepun

14) Rase bahagie bile.....

melepak, besukan, online


5 orang yang hendak di tag :

nilah problem aku 5 org yang mo d tag teda. hahahaha


Tq 2 toin


~dunia tanpa henti~

No comments: