Tuesday, April 14, 2009

Semalam yang dingin..

Semalam aku tebangun dalam pukul 1 lebih.. nda taulah mimpi apa aku tebangun tu. pas tu nda buli tido. so aku pun ke belkoni belakang rumah aku. Tinguk keindahan alam semesta yg memang mempesonakan. huhuhuu.. mmg ajaib bumi ciptaan tuhan ni. Ptg tadi bukan main lagi hujan sampai ke magrib. Tapi tengah malam bukan main cerah lagi cahaya bulan 2. So aku pun shoot keadaan malam di kala dinihari. Aku shoot juga bulan tu tapi nda nampak menarik.. Tapi mmg semalam tu dingin sangat2 bah..

Shoot 1 : salah shoot sbb terfokus tuala adik aku. hehehee

Shoot 2: Barulah terfokus suasana awan yang damai tu.

Shoot 3 : Bulan mengambang aku adjust skit shutter ngan aperture.

sebenarnya banyak lg pic aku shoot tu. tapi nda larat mo upload guna broadband ni bikin sakit ati. lagipun aku shoot tmpt yg sama, so aku ambik kira shoot yg best2 jak. hahhaaaa..

~dunia tanpa henti~


No comments: