Tuesday, April 14, 2009

Muscle Power 55 Vs Carbonex 21


Tadi petang dalam pukul 6 aku pglah main badminton. tapi bukan main dtempat kebiasaan ni dtempat baru. Dpindikan cerita hancur mainan sbb tmpt tu telampau silau ngan udara punyalah skit. shuttle yang selalunya dsmash kuat mcm nada jak org ambil. hahahaa... paling bes net dtampat tu pindik. apa lagi smash mcmna pun tatap masuk punya. tapi ndalah bah telampau pindik. hahahaaa..

Lain serita aku pun sebenarnya suda lama mo test beza antara 2 reket yonex aku yg keramat tu. mo tinguk kehebatan reket tu. so aku mula2 aku try reket muscle power tu, klu pakai reket ni smash mmg kuat. tapi klu main baseline mmg nda sampai dbaseline tu. Satu lagi aku suka reket ni sbb pemegang dia kecik. cuma susah masa defend sbb mo putar2 reket manyak berat punya. hahaha

Carbonex 21 ni nda payahlah cerita, siapa yg main badminton ni mmg kenal abis ngan reket ni. sebab dr dulu sampai skg ada jak versi baru reket ni. Ni klu main defend ngan attack mmg best cuma nda best dia pemegang da tu besar dr muscle power tadi.

papahal pun mmg dua2 reket ni pebret aku. klu aku mo menyemas jak ari tu aku pakai muscle power, tp klu mo main2 trick, relay, baseline aku lagi suka guna carbonex21. Papahal pun yang penting kita selesa ngan reket kita tu. jangan pakai reket tennis tuk main badminton sudah. hahahaaa....

p/s sebenarnya aku boring so aku ceritalah pasal reket aku.. hahahaaa...

~dunia tanpa henti~

No comments: