Sunday, April 26, 2009

Restu 2009

Ari 6 lepas aku terpaksa datang ke kota belud(KB) ada program sekolah dibuat dsana. Sebenarnya aku malas mo datang pg KB tu ari sabtu dsebabkan dalam seminggu tu 5 hari aku akan pergi KB. Yalah kerjakan dsana. huhuhhu... so kiranya klu ari 6 or minggu aku mmg nda akan pergi sana kecuali klu ada perkara penting. huhuu..

setiap kali ada program yg sekolah buat aku jualah jadi mangsa membuat gimik. Aku ni bukan pro buat benda2 mcm tu, tapi terpaksa jualah aku buat. Sebenarnya sebelum aku masuk sekolah ni ada sorg guru yg mmg cekap ngan gimik ni, selepas dia pindah aku lah jadi mangsa walaupun bukan opsyen aku tuk membuat benda tu. Yalah klu tunggu org mo buat jangan tanyalah semuanya nda mo. Kiranya aku ni penyambung legasi cigu lama tulah..

Buat gimik ni bukanya susah, tapi klu nda cukup bahan, teda idea, pas tu time suntuk mmg susahlah. mcm aku buat kali nilah. aku main hentam jak, aku main letak2 jak apa yg terlintas dpikiran aku masa tu. hahahaa.. tapi pas aku bg tinguk dorg, nda jualah dorg komplen.Walaupun aku rasa mcm tayang2 gambar jak. hahahaaa...


~dunia tanpa henti~

No comments: