Saturday, October 17, 2009

~happy semacam nda happy

~Happy

banyak benda aku terasa happy ari ni sebenarnya..
1. Aku tau suda restoren senerio tu..
2. Menang main boling.. very happy loo.. thanks tu my frends...
3. Dapat makan nasi bryani sama hatta.. serius nasi tu hari jumaat jak ada.. n kena beratur klu mo mengoder.
4. kawan lama sms n apa yg buat aku happy nama anak dia sama mcm aku.. terharu..
5. xstudent dapat kerja dhospital kuala penyu. jangan lupa ahh belanja sir..


~Semacam nda happy

banyak benda jua aku terasa semacam nda happy ari ni....
1. mcm ada org merajuk?..
2. mcm diri aku ni nda kena peduli suda.. sedih looo...
3. ada kwn tengah bersedih.. aku pun turut bersedih...
4. teda tempat mo mengadu masalah diri ku sendiri..
5. jiwa terasa kosong..


p/s sebenarnya aku perlukan perhatian lebih...

~dunia tanpa henti~

1 comment:

farahyma said...

bleh ba sr, nnt kta pg main boling k...hehe...