Thursday, October 22, 2009

~kalau campinlah.. epsot 1..

klu kamu campinlah kamu teka lah tajuk album dan kumpulan apa ini.. saja ba busan2 awal pagi ni.. Ada jualah benda mo dpost ari ni.. heheheee...

Bulan ni aku rasa mcm sepi btul, ntalah mmg mcm gnilah aku lepas masa laluku. hahahaa.. Balik2 tinguk drama sinderella sampai aku bosan ni. ntalah.. Pa buli buat dan paling sedih sekali aku manusia biasa yang selalu jauh dari cinta. jiwang btul ayat ni taw... tapi jujur aku cakap mmg aku selalu jauh dari cinta, wahai kau cinta napalah ko sumbung ngan aku selalu ya.

Mmg sekarang ni aku banyak berubah tak seperti dulu yg sentiasa happy2 saja. Ketulusan aku sayang org tu selalunya nda berpihak sama aku. Tapi mmg bgnilah nasib k, walaupun aku tak kan melupakanmu dalam hidupku.. aku tetap berharap tetaplah kau jadi miliku satu hari nanti..

p/s.. hahahaaa... budu2 taw.. mcm mo muntah aku baca balik ayat2 datas tu... wakakkaa.. ^^

~duniatanpahenti~

10 comments:

asz niza said...

apa ba ini? radja neh kan?????wahahahahahaha...btw..fyi..mmg da jiwang pn.wakakaka

NUai said...

kumpulan betul..
tajuk album bah?..

ZARA 札拉 said...

mau muntah ka?
jangan2~

NUai said...

main2 jak ba 2 zara.. ^^

Mr. D aka Triple D said...

rilek ko nuai..tp bagus jua ko let it out apa yg dipendam..walaupun dlm blog ja..hehe

NUai said...

hahhaa...
saja2 bah tu mr.D
buring2 pagi nda taw mo buat apa..
but thanks.. ^^

Jard The Great said...

waaa.. ayat2 jiwang.. ehehe..

ko org sabah ka?

NUai said...

yup or sabah ba sia ni jard.. napa?..
^^

my.mastura said...

disebabkan aku bukan org sabah, aku kena baca slow2 entry ko nih..hehehehe

weh, jgn kata muntah, keluar kahak hijau baca nyer weh..kui kui

NUai said...

hahahaa.. yelah tu mas..
klu ngutuk tak hengat punya..
^^