Tuesday, October 20, 2009

~Kota Belud, "the Land of the Cowboys of the East"

Ba ujung minggu ni sapa mo meliat koboi sabah buat persembahan pg tamu besar KB.. hehehee.. promote skit tmpt aku kerja ni..

kenapa perlu pg tamu besar KB ni..

1.Bukan selalu org buli nampak kuda jalan2 d pekan kan.. so inilah peluang mo tinguk secara pree n live kuda idup.. klu d zoo pun belum tentu ada ni..

2. Sekarang ni musim buah buahan.. mcm durian, rambutan, langsat, duku dsb... so klu mo beli banyak n murah2 datanglah..

3. Event ni sekali setahun jak d KB so klu telepas kali ni.. tunggu lglah 12 bulan akan datang..

4. Aktiviti kebudayaan pun banyak jua ni.. mcm lumba kerabau.. hahahaaa.. jarang2 ni jo ko jumpa..

5. Ni lah tamu terbesar dsabah rasanya. So bila lg mo pg tamu paling besar dsabah ni kan..

6. Banyak lglah benda yg menarik masa tamu besar tu.. aku bg tu yg aku tau jak.. heheheee.

Sebenarnya aku sendiri pun nda pernah pg tamu besar ni. Haahaha...Mo pigi tapi rasa mcm malas..aku malas sebab Jem.. masa ni jgn cakaplah jem dkb ni nanti.. sedangkan ari2 biasa pun suda jem inikan plak masa tamu tu. Aku malas mungkin sbb jauh. huhuhu.. 75km dr rumah aku. pulang balik 150km.. pergh!!! Aku malas sebab hari2 pun aku suda pigi KB ni. Yaloo suda kerja dkb buringlah bah..

p/s ARAMAITII!!!

~dunia tanpa henti~

5 comments:

ZARA 札拉 said...

Aduyai~
Nampak sangat menarik~
Sia mau pergi jua~
Sedihnya nda dapat kerja kat Sabah~
T___T

NUai said...

pas nya ko ckp sabah ni zara..
hahahaaa.. bah taun dapan ada lg tu..
stok2 duit datang cni k.. ^^

ZARA 札拉 said...

hehehe~
sudah lebih 3 tahun ku praktis~
sudah minum Tenom~
hehehe~

NUai said...

huhuhu...
lama tu praktis..
kupi tenom pun ko tau ka?..
hahhaa.. kompom pernah tinggal dsabah ni..

khady said...

aku lak selalu tiada ja d kg time tamu besar huhuhu...