Monday, October 19, 2009

~My kazen n hatta

2 minggu berturut2 aku pg rumah org betunang.. sempat jualah aku ambik pik dorang betunang ni.. so pada kawan2 yg nda dapat pg.. cni aku upload sedikit pik pertunangan dorg tu.. skit jak.. ni pun upload tanpa kebenaran.. hahahaaa.. sori ya my pren..

Roy ngan shima (ini kazen aku) 10/10/2009



Hattapi ngan Lydia (mypren) 17/10/2009


p/s selamat bertunang pada mereka2 yg bertunang. semoga kekal sampai ke akhir hayat.. tp kana kawen dululah..

~dunia tanpa henti~

9 comments:

Anonymous said...

santik2 pik da amik...~N.A~

rienaneykoma said...

hahahaha... c atta n lydiaa jua laaaa....santikk bhaa duranggggg...huhuhuhu..

rienaneykoma said...

santikk..x bulii sakapp udaaa antarann durang tuee...santikkk ek....hehehe

NUai said...

~biasa2 jak pun..editing jak lebih
~huhuu..antaran tu yg nda tahan aku tinguk..aku pun nda tau mana satu dr clydia n mana satu dr tmpt hatta..

my.mastura said...

uit nuai..amik gambar org bertunang, gambo ko bertunang bila lak? heheheh

rienaneykoma said...

hahahahaha.......yg itam putihh tueee..c atta punya kalii...

NUai said...

wakakakaa...

mas~ aku tunang tak ada org nak tangkap pik aku..

Rien~ yg belkang tu c hatta punya

hatta said...

pandai pula ko amik gambar nuai...

Anonymous said...

Nuai bru lah ari ne aku tgk pic ne bah. pa pun Nuai thanks ya amik pic ktaorang. ko tue bla lg nk tmatkan zaman bujang mu. nt kta tlg....hehehehe