Tuesday, October 20, 2009

~napa la time2 ni juakan sibuk..

ntlah ingatkan time2 mo abis penggal persekolahan ni. banyaklah masa pree.. rupa2nya betambah belambak kerja plak.. pening plak.. skg ni malam2 penuh ngan kerja sekolah jak dbuat.. selesai suda 1 kerja.. kerja 1 lg ada.. tapi alhamdulillah semuanya akan beres..

paper exam form 4 siap suda.. padahal baru tadi kelam kabut mo bg siap.. huhuuuu... ingatkan paper aku tu minggu dapan. rupa2nya bisuk.. ahhahaaa.. seet!! btul..

Malam ni mo update rekod pelajarku.. bukan apa meeting tadi mo 9 org pelajar kelas aku tu kena bagi amaran ke 3.. pening aku mo kaber2 masalah dorg tu.. ntlah dorg tu nda masuk kali nasihat aku dkepala dorg.. sudalah exam spm dorg tu dekat, masi jua mo betebiat..

Nasiblah jua aku tau tanggungjawab sbg guru ni skit2.. klu nda kan ku apa dorg tu.. hehehee..
klah.. mo mandi dulu.. panat ni main reket tadi..

p/s bisuk meeting.. lusa pun meeting.. minggu depan bg talk sama bebudak spm.. awal bulan depan sukan sekolah..Rph blum kemas kini.. penat rasa mcm mo becuti jak jauh2..


~duniatanpahenti

2 comments:

Kuro_Kuro_Lebak said...

sian da...bru tau...haha..kc sipak jak bdk2 2...kekekeke..huhu..

mm said...

penjahat jua da ni.. hahahhaaa