Wednesday, October 7, 2009

~Stres..

Stres?.. pagi2 lg aku suda stres sbb ujan jak sepanjang perjalanan aku pg skul. Tp stres aku tu ndalah sampai mcm stres kawan aku yg tesangkut dkawasan banjir. hahahaa.. bukan main lg ko hailight aku kadi pagi tadi.. nah baru tah ko tau te stuk banjir.. next time buat mcm aku awal2 lg jalan pg kerja.. hehheee...

seharian ujan ari ni dr aku pg kerja smpi aku balik pun masi ujan. tapi bes jualah nda panas mcm slalu.. tenang jak aku memandu.. cuma yg stresnya nda buli bawa laju n aku sebenarnya risau memandu time hujan ni.. huhuu... bnyk kenangan pahit aku sama cik lisa ni time hujan.. pobia bah kan?..

itu cerita ujan.. cerita dskolah lglah.. mati2 lah aku ingat kursus kami tu start pukul 7.00 So mcm biasalah aku datang awal dalam pukul 6.30 suda dskul.. sampai guard pun tekejut aku sampai awal.. buli lg ia ckp kursus tu start pukul 8.00.. wainah.. aku ka guru atau guard tu?.. mcm asing plak aku dskul ni. wakakkaa... bayangkan 6.30 smpi pukul 8.00 tu mcm budu2 jak aku dskul sorg2.. nasiblah jua ada student yg ambik PMR bulilah aku bawa2 besakap.. anyway gud luck tu semua pelajar yg mengambil PMR tahun ni..

So mcm biasalah kursus ni kan dengar jaklah ceramah2 dr penceramah tu walaupun membosankan. tapi banyak jualah ilmu2 yg aku dapat dr penceramah tu dalam menghandle stres sendiri.. huhuuuu.. i very need that.. sbb aku selalu stres rasanya.. stres ngan hidupku..
papahal pun ada 4 hari lg tuk aku duduk diam tanpa OL dskul.. very stres full.. hahahaa..


p/s Tapi paling aku stress tadi adakah dua2 penceramah 2.. ceramah benda yg sama... hahaha.. aku rasa semua org mendengar tu pun stres.. dengar benda yg sama..

~dunia tanpa henti~

No comments: